نماد رنگ طلایی
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از این رنگ برای به دست آوردن موفقیت، پیروزی استفاده میکنند. همچنین رنگ طلایی نشان دهنده فضیلت و آگاهی و به اصطلاح بهترین هر چیزی است. 

نماد رنگ طلایی ثروت و زیاده خواهی است که باعث می شود افراد به پیشرفت های زیادی برسند. این رنگ یک رنگ ذاتی و بنیادی است و همین دلیل باعث می شود که به آن رنگ خورشید بگویند و آن را با خورشید ارتباط دهند. 

از خواص رنگ طلایی این است که به فرد اعتماد به نفس بالایی می دهد و باعث می شود که فرد بتواند با درونیات خودش ارتباط برقرار کرده و به بهترین های هر هدفی برسد. 

این رنگ به حدی در مرحله بالا و با ارزشی قرار دارد که باعث می شود افراد آن را به فردی که در رتبه ای و یا مسابقه ای مقام اول را کسب کرده اند اعطا شود. 

رنگ درمانی با رنگ طلایی جزء کارهایی است که افراد زیادی از آن نتیجه گرفته و آن را استفاده میکنند. حال مدت زیادی است که علم سنگ درمانی نیز باعث شده تا افراد بتوانند از این سنگ های معدنی به جهت درمان بیماری های روحی و جسمی خود کمک بگیرند و نتایج بسیار مثبتی نیز دریافت کنند. 

سنگ های معدنی در رنگ های متنوعی وجود دارند که هر یک خواص مختص به خود را دارند و از جمله سنگ هایی که به رنگ طلایی وجود دارد می توان به توپاز، یاقوت، کهربا و غیره اشاره کرد که در جواهر سایت به طور کامل شرح داده است. 

www.javaher.site





:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: